Tuesday, June 28, 2011

day 7-aku pon baik jugak =)

assalamualaikum...

malu ah kan nak puji diri sendiri.hahha.tapi kebanyakan kawan-kawan aku cakap before kenal aku betul-betul semua ingat aku ni budak skema dan baik stok-stok ustazah bahiyah.tapi lepas dah kenal betul-betul rupanya lagi baik.hahha.okeh itu bohong.=p

1-sebenarnya aku ni agak penyabar.kalau aku marah aku lebih prefer utk diam dan buat bodoh.tapi kalau org tu terus-terus nak cari gaduh dan terus-terus menguji boiling point aku,,mmg kau kena la.hahha.

2-aku ni mudah kesiankan orang,,tambah-tambah lagi kalau orang-orang tua dgn kanak-kanak yg dok mintak-mintak sedekah tu.kadang-kadang kalau tengok pengemis tua tepi jalan pon bole buatkan air mata mahal aku neh mengalir.haha.ntah hapa-hapa kan.

3-jujur kot sikit-sikit.hahha.kadang-kadang terlebih jujur sampai orang boleh baca perasaan aku tanpa aku bagitau pon.kawan aku cakap aku tak pandai berlakon.tapi aku rasa aku la pelakon paling hebat.hahha.=)


notakaki:aku cuma manusia biasa yg tak dpt lari dari buat salah dan silap.jadi mari kita sama-sama berusaha utk jadi baik..=)

5 comments:

Nadzirah Kamarazaman ( NK ) said...

woot2...
salam perkenalan:)

Nur Hayatul Akmal said...

makcik kita ni sgt baik tau..
mari jadi baik=)

Afiqah said...

:P good2 ..zaaimah baek...buat jugaa

Unknown said...

bgs la tue....:D

makcik said...

@nadzirah:hye2..=)

@anna:akmal pon sgt baek..jom2 jadi baek..=D

@hanis:hahha..=p

@mymyemymya:^_^