Tuesday, July 12, 2011

day 21-kalau keluar mesti bawak...

assalamualaikum

benda yg wajib bawak kalu keluar rumah,,emm emm..purse kot sbb dalam tu kan ada semua dokumen-dokumen penting.nanti tak pasal-pasal kena tangkap sbb org ingat PATI pulak..hehe..tapi kalau kat kajang memang wajib bawak la ic bagai ni,,sebab pernah sekali tu polis tahan bas mini yg kawan aku naik.lepas tu semua kena tunjuk ic.dah la time tu ada banyak mamat bangla baru lepas shopping.kesian tak pasal-pasal bangla2 ni kena bawak pegi balai.haha.

aku pulak ada tabiat yg suka letak ic merata-rata.nasib baik hari tu aku tak naik bas tu.kalau tak sekali dgn aku kena angkut pergi balai.haha.lepas kawan aku cerita macam tu,,kalau nak ke mana saja mesti aku check dulu ic dah ada tak.hoho.lagi,,henfon kot.tapi ni depend jugak,,sebab henfon pon aku suka aja letak merata.so kadang-kadang kalau lupa bawak tu memang nasib la.selalu aja lupa bawak sebenarnya.haha.

hah sem lepas kan aku memang sangat suka tinggal henfon aku merata.ada sekali tu aku tinggal kat bus stop.hahha.nasib baik yg jumpa tu manusia baik,,so dia call housemate aku cakap henfon aku ada dekat dia.lepas tu puas la aku kena bebel dgn kawan-kawan aku.nak buat camana,,bukan sengaja.hehe.lepas tu aku pernah jugak tinggal dekat mini mart dekat kampus aku.nasib baik la setiap kali aku tertinggal aja dia kat memana,,mesti insan yg baik hati yg jumpa.agaknya jodoh aku dgn henfon nih mmg kuat kot.hahha.

heh malas la nak menulis sejak dua menjak ni.ok lah.babai.sekian.

No comments: