Saturday, July 9, 2011

day 18-aku orang miskin

assalamualaikum

hei hei hei,,aku dah penat makan durian.hahha.sana-sini orang bagi durian la,,buat kenduri makan durian la.hadoii.tadi petang pon aku baru lepas pegi rumah tok aku makan kenduri durian.dan aku hanya makan seulas,,sebab aku pemalu orangnya.hahhahaha.dekat rumah orang taleh makan banyak-banyak.haa balik rumah melantak la kau 4 5 biji pon sampai demam.kah3.gila hipokrit.ahh pedulikk.

oh ya day 18.barang paling mahal aku pernah beli guna duit sendiri?aku jarang la nak beli barang-barang branded mahal-mahal neh.aku ni orang biasa yang pakai baju beli di pasar malam,,kasut jual di tepi jalan aja.so,,barang yg aku beli pon tak pernah la berharga lebih dari seratus ringgit.serius.barang-barang mahal macam laptop pon kakak aku bagi,,henfon kak ipar aku sedekah.hahha.so apa aja benda mahal yg boleh aku beli lagi.baju pulak cap yang tadak cap aja(apakah??),,beg guna beg plastik aja.hahha.melampau.nak beli barang yg harganya atas 50 ringgit pon jarang kot,,mungkin sebab aku ni kedekut kot.hahha.tapi berbelanja lebih dari seratus pernah la,,hahha,,tapi bukanla utk satu barang aja.

setakat ni benda paling mahal yg aku ada la kan,,kasut aku kot.hahha.kasut buruk yg selalu kena kutuk.kasut ni pon beli sbb kasut lama aku tapak dia dah berlobang,,boleh masuk air bila hujan.hahha.dan kasut ni la aku pakai pergi kelas,,pergi jalan-jalan,,pergi kenduri haa semua la guna kasut ni aja.sebab tu la kena beli yg mahal sikit,,sebab function dia adalah 100 in 1.hahha.tapi mahal pon tada la mahal sgt..80 ringgit camtu kot,,tak ingat dah(mahal la taraf-taraf pengemis mcm aku neh).kasut kappa kaler kelabu.mungkin sbb kaler dia yg kelabu asap gitu membuatkan dia selalu kena kutuk.kesian dia.tak baik wooo dahla dia banyak berjasa kat aku.aku kan bantai aja pakai kasut ni even dgn baju kurung or jubah pastu pegi kenduri.pastu kena kutuk tak ayu la,,tak feminin la,,pakai kasut macam laki tak serupa pompuan la,,tak sesuai la.grrrr.sebenarnya aku ni tak pandai pakai heels la.*sigh* sungguh tak ayu.ahhh kau orang apa tau.aku punya keayuan ada di dalam.saja tamau tunjuk aja.hahha.

merepek sungguh aku malam ini.sekian.^_^

2 comments:

namaakulynn said...

zmah!nak duriaannnnnnn.aaaaa. =,=

makcik said...

haha..
nak meh ah balik sini..
berlambak tak larat nk makan..
sebijik seringgit aja..haha..
aku da x larat nk mkn,,smpai kna paksa2..hahaha..