Sunday, January 23, 2011

maaf

assalamualaikum..

maaf
sebab lama gilerr tak update ini belog
tp ini bukannya tindakan yg disengajakan
bkn sengaja nak tinggal blog ni bersawang
mmg kalau boleh tiap2 jam pon nak update..hee~
tp nak buat mcm mana
segala apparatus and materials yg diperlukan tak ada
jadinya tak dapatla aku nak mengupdate selalu
maaf lagi sekali
ya aku tau
blog ni bukanla glemer mana pon
follower pun bukanlah beribu-ribu lemon mcm blog2 lain
tapi aku tetap rasa bersalah kepada mereka yg sudi jadi follower blog picisan aku ni
yg sudi baca walaupun sbg silent reader aja(ada ke?? huhu)
sbb tak dpt nak update selalu..
aku tahu
org follow blog kita utk baca apa yg kita tulis
tapi aku pulak tak dpt nak tulis entry baru selalu
maaf sekali lagi..


tapi takpa
insya allah aku akn usahakan sedaya upaya untuk sentiasa update selalu
dan
maaf jugak sbb aku tak dpt nak baca entry2 baru korang selalu
lepas semua dah settle
insya allah akn ku jenguk blog korang
jgn lupa tunggu kedatangan aku dgn kompang,,bunga manggar semua ea
hahaha..(bajet mcm org femes)
maaf ea semua..


No comments: