Tuesday, February 22, 2011

penat = best!!!

assalamualaikum..=)

checklist minggu ini..
  • assignment information technology health science (isnin) -done
  • test human biochemistry (selasa) -done
  • mid sem exam principles of human genetics (jumaat)
  • lab report genetics (jumaat)
  • assignment technical communication-article review (jumaat)
       extra works
  • presentation+assigmnent agama (due date:lagi 2 minggu)
  • mid sem exam human anatomy and physiology  (due date:pon lagi 2 minggu)

tiba-tiba rasa mcm nak hantuk kepala kat dinding...kenapa byk sgt benda nak kena buat ni...bertimbun menimbun ditimbun..

nasib baik sabtu ni dah start cuti mid sem..tapi before cuti nih mau tercungap-cungap la jugak nak buat semua benda ni...sampaikan tiket nak balik kampung pon tak sempat nak beli lagi..macam mana nak balik ni..=(

jadi kesimpulannya,,minggu ini adalah minggu untuk meminimumkan masa tidur..dapat tidur barang sejam dua pon da bersyukur gila..sebabnya ada byk sgt benda yg perlu dibuat pada minggu ini ya kawan-kawan..takpa cuti seminggu nnt nak qadho tidur sampai lebam..hehe..^_^

notakaki:jom semua kita study sampai bengkak!!!



4 comments:

org katil sebelah said...

ala zaem..kcoh lebeyh..
ckp x supa bkin..
pdahal smlm tdoq awai ja...
ckp mcm x tdoq smngu...
over !

macik said...

aish jgn ah ckp kat org..tu rahsia kita..hehe..nnt blk umah mak ak tak bg tido byk2 dah..ag ah ni bcor rahsia ak..haha..
lagipon ak tdoq awl smalam pon sbb terpengaruh tgk org sbelah ktil ak tu tdoq sdap aja kan..abeh trbng smngt stay up ak..hahahaha~=p

iqah said...

ceyh...
lwatnya tdo..
2 jam pun da ckup yer?
hehehee..
papepown gud luck..
same2 mmbzykan dri..=p

macik said...

iqah:hehe..gud luck jugak utk iqah..