Monday, August 1, 2011

ramadhan dan kesabaran

assalamualaikum

sedar tak sedar dah masuk pon bulan puasa.dan sedar tak sedar jugak minggu ni dah minggu kedua aku mula kelas.oh ya sempena bulan ramadhan ni mari la sama-sama kita gandakan lagi amal ibadat kita =)




dan bila berpuasa ni memang macam-macam dugaan la yg datang kan.dugaan dan cabaran yg paling berat aku rasakan utk ramadhan kali ni adalah dugaan menahan kesabaran aku yg sangat-sangat teruji sekarang ni.okeh tiba-tiba mata rasa panas macam ada haba terlebih pulak =(

sungguh lah Allah takkan menguji kita dgn ujian yg tak mampu kita tanggung.jadi aku dah dipilih utk ujian ini.jadi aku kena kuat.insya allah ada balasannya.tapi kadang-kadang semakin kita bersabar semakin kuat pulak seseorang tu nak menguji kesabaran kita.aku pon dah tak tau apa aku merepek ni.yang pasti sekarang aku sangat tak bersemangat nak belajar dan aku sedang dan masih lagi nak mengumpul kekuatan dan semangat utk hadapi segala cabaran dan ujian.

dan aku percaya everything happens for a reason.jadi aku mesti sabar dan kuat!!!


3 comments:

namaakulynn said...

weh,hang kenapa weh?jgn sedih2.apapun,selamat mnyambut ramadhan almubarak. :)

hAnis said...

:( zaaeym ..jgn sdey2..aku ada..jom semarakkan ramadhan:)

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI