Saturday, April 16, 2011

ini entry bodoh dari orang yang bengong!!=(

assalamualaikum..

tgh sgt sedih sekarang..
tapi boleh tak kalau nak gelak kuat2..
tadi lawan ping pong..
pastu dapat no 4 aja..
waaa sgt tak puas hati..
sbb byk buat careless mistakes..
waaaaaaa....
jerit kuat2..jerit kuat2..jerit kuat2..
maaf semua..
tapi tak pa la da tadak rezeki kan..
redho ja...ada hikmah la tu.
takpa zaem..
ok lah tu praktis seminggu aja kan..
kalau praktis sebulan mesti bole dapat no 1..
haha..perasan!!!

lepas tu kan..
balik2 rumah..
da tengah malam da..
ingat nak tidur terus..
bukak2 lampu bilik
sangat terkejut..
suprise!!!!
laptop kebasahan kena hujan..
tadi keluar lupa tutup tingkap..
padan muka kau zaem..
padan muka kau
padan muka kau..
okeh..padan muka aku..
takpa ni mungkin kifarah dosa aku..
sabar zaem..sabar..
cepat-cepat lap..
lpas tu try bukak..
boleh..tapi dia macam bengong2 sikit..
okeh skarang..
sekarang..
dan sekarang
air kat mata da tak boleh duduk diam..
apasal banyak sgt fluid aku hari ni dalam lacrimal gland ni..
sudah la..
sudah
stop!!
salah kau sendiri..
buat apa nak menangis..
da tak guna..
okeh nulai sekarang ikat perut..
persediaan kalau apa2 jadi dgn lappy ni..
okeh da tak boleh fikir apa2 sekarang..
kawan-kawan doakan laptop aku selamat..

3 comments:

Si Kandil Hijau said...

to orang pangge apa...

yesss, that's right. loqlaq...

macik said...

hmm mmg pon..
=(
tp nseb baik bole guna lagi..
klau x mesti ustaz zahiruddin dgn puan che zakiyah hingaq..
sob3..

Zakiyah Zainon said...

ni tuan laptop nak mintak bayaq ni.....