Wednesday, June 2, 2010

alhamdulillah...

bismillahirrahmanirrahim..

alhamdulillah setelah seharian mengikuti berita ttg misiLL4G..
brita pkul 8 td...smua aktivis2 dr malaysia da dibebaskan...
alhamdulillah..syukur sgt2...
allah makbulkan doa2 kita... =)
tp still msih ada lg aktivis yg ditahan kat dlm penjara n mungkin akn didakwa..
jd..kita jgn berhenti bedoa...
truskan berdoa dan berdoa tanpa jemu...
semoga rakyat2 palestin akan mndapat pembelaan yg sewajarnya...
mndapat bntuan yg sepatutnya...
agr mereka trus diberi kekuatan utk mmpertahankan tnah air mreka..
mmpertahankan bumi suci al-quds...
dan semoga kita juga diberi kekuatan yg sama utk membantu mereka..
dan semoga kita juga diberi peluang,,
mnjadi antara insan2 yg dipilih allah...
utk mengembalikan kesucian bumi itu.....
mengambil kembali hak kita yg dirampas oleh syaitan2 itu...
oleh itu usaha kita jgn la setakat hangat2 taik ayam...
biar usaha tu trus konsisten..
jgn nnti bila lama da sket suma pon diam..
dan pihak yg spatutnya dpt pembalasan...
terlepas mcm tu saja..

tp kalo tgk dr keadaan skarang pon da bole agk,,,
israel takkan diambil apa2 pon tndakan...
sbb amerika awl2 lg da ckp takkan jejaskan hbungan baik mreka..
cuma bole ckp diorg kesal ja..
see..da bole nmpk kan..
nmpak sgt berat sebelah...
so..tugas kita la as muslims
utk bersatu padu,,bergabung tenaga...
lupakan suma persengketaan...
bernaung di bawah nama islam...
utk hncurkan golongan kafir laknatullah tu...
kalo kita suma bersatu,,,
insya allah...kita akn jd satu kuasa bsar yg akn digeruni...

dan khas buat ISRAELllaknatullah...
ingatlah anda...
mungkin anda tak dpt lg balasan kat dunia ni..
tp kat akhirat nnt anda tak kan terlepas..
anda akn dihitung seadilnya...
da tadak da amerika nk mmbantu menyokong anda...
sbb dia pon akn dihitung sama seperti anda...
dan dia pon da tak mmpu nk menolong dirinya sendiri...
ingatlah!!!!ingatlah!!!ingatlah!!!!

dan kalo allah nk menurunkan bala bencana dia,,bole aja..
dia arahkan tentera2 angin dia memusnahkan anda dlm sekelip mata saja..
arahkan tentera2 laut dia menenggelamkan anda dlm beberapa saat saja..
arahkan tentera2 tanah dia menelan anda dlm sesaat cuma...
tp dia masih lg menunjukkan sifat kasih dan sygnya kpd anda...
masih memberi peluang kpd anda utk menikmati nikmat2 dunia...
maka lakukanlah kezaliman sepuas2nya..
bergembiralah sepuasnya di dunia ini..
kerana tak berapa lama lg anda akn mnjadi bhn bakar di neraka,,,
menerima balasan yg setimpal dgn perbuatan anda...
da takda peluang lg nak berseronok,,gembira bagai....
anda akn menangis di sana nnti...
sesungguhnya anda lah kaum yg plg kufur dan terlaknat di atas muka bumi ni...
satu hari nnti..
jnji allah itu pasti akn berlaku...ISLAM pasti akan menang..
keadilan akan tertegak...
kemungkaran akan dibinasakan...
ALLAHUAKBAR!!!!
























.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

alhamdulillah jgak akhirnya aku telah pon meng'deactivate'kan akaun FB aku..
hehe..setelah puas berperang dgn berbagai2 perasan..
berjaya jgak aku lakukan bnda yg spatutnya aku lakukan dr dulu...
iya la..takkan kita masih nk berdiam diri tgk nabi kita dihina...
tak rasa berdosakah kita????
sudah terang-terangan dihina mcm tu pon kita still bole diam ja..
bwat2 mcm tadak apa2 yg berlaku...
tak malu kah kita pada nabi???
renung-renungkanlah...
.
.
.
.
.
.
.
.



haaa...bertukar mood sebentar..ngeh3~~
esok macik nk pegi bwat ujian statik..hehe..
hrap2 bole la llus..tak yah la ulang lg skali..
baca dah..bwat latih tubi pon dah..*da mcm nk amik spm blk kn..haha..
hrap2 bole la dpt 42 above..huhu..
kalo tak alamatnya tak bole dpt L lg la macik..
kalo tak dpt lg L,,,
alamatnya lmbt lg la macik nk dpt P...
kalo da lmbt nk dpt P...
mcm mana macik nk bwak ank2 sedara macik jln2...
huhu..ronda2 satu kedah..
ngeh3~baik pnya angan2 kan...
haha...smua doakan la ea...
moga2 tak tersangkut...
dipermudahkan segala-galanya...
insya allah...

2 comments:

LYnNlUv said...

goood job macik!!
da deactivate FB!gw bakal ngikutin jejak langkah lo..hahha..(ak makin nk galak blaja bhs indon la weyh..cmne nih??)

n btww..gudluckkkkk!!

macik said...

hahaha...gue faham bangat ngapa lho glak bangat mau blajar bhasa indon..soalnya lho itu uda tegila2kn si baem wong tu kn..hahahaha...
angau suda kwnku ini..ngeh3~~