Monday, November 29, 2010

cuti oh cuti..

bila sebut ja cuti semua org suka..
ya la kan..sapa tak suka dpt cuti..
tak kira la cuti apa pon..
janji sebutannya C.U.T.I
smpai kekadang tu ada yg sanggup menipu semata-mata nk dpatkan cuti..
*oh agk terasa ya di situ..=p*

sekarang ni mestila bebudak sekolah yg paling seronok skali..
ea la..tgh cuti sekolah kan...
begembira habislah...

tapi kan..bkn bebudak sekolah je yg begumbira tau time cuti sekolah ni..
tp golongan2 yg da tak sekolah cam aku ni pon tak kurang jugakla gumbiranya..
hehehe...
mau tak begumbira suka ria hati bagai..
bila time cuti sekolah ni la org berebut-rebut nak kawen..
da tu apa lak kaitannya org nak kawen tp aku lak yg tlg suka hati lelebih...
bkn aku yg nak kawen pon kan...
hohoho..
sebabnya...
bila semua org
pon nak kawen time ni..
makanya..bykla kenduri kawen kan..
bila byk kenduri kawen..
so...
so......
so so so,,,,,,
jadinya.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
takyah lah aku kena dera masak kat umah...
ngahahahahaha......
bole la begoyang kaki jd mem besar je kat rumah..
hahahaha....
mmg ah masyuk abeh..
da la tayah ngadap buku2 yg tebal cam kamus tu...
pastu ditambah pulak dgn bole duduk2 besantai ala2 puteri bukit tunjang gitu..
pastu diadun sebati dgn tontonan rancangan tv yg best2..
fuhh...mmg tak ke mana da la..
tu tak kira dgn bantal2 yg empuk lg tuh..
hehehehe...
tak pegi holiday jejauh pon da tak kisah kan..
kalo da beholiday kat rumah tu lagi best...
apa nak dikalutkan pegi holiday jauh2..
buang duit byk2...
duduk ja rumah..
tetiap hari pegi
mkn kenduri..
jimat duit...
hehehehe...
bagi org yg malas mcm beta ni,,ini la time yg mmg ditunggu2..

akhir kata HAPPY HOLIDAY semua!!!

2 comments:

nama.aku.lynn said...

ag ni mmg tak leh kasik cuti ah..hahha

macik said...

hoho...knapa tetiba aku tecium bau-bauan
org jeles ah...haha..